דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דפוס דיגיטלי החליף את האדם 

מאת    [ 24/10/2011 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 2291 פעמים ]

 

בעזרת הדפוס הדיגיטלי ניתן לבצע היום את כל עבודות הדפוס. בית דפוס דיגיטלי הוא מקום הוצאתם לאור של כל פריטים שצובעים את עולמנו היום בצבעים ובצורות. קיים קשר ישיר בין ההתפתחות של תוכנות העיצוב הגפיות בשנים האחררונות להתפחותו של הדפוס הדיגיטלי.

העולם שלנו עבר שינוי ממוחשב, את זה כולנו יודעים. עבודתו של מעצב שאחראי על עיצוב מוצרי דפוס הפכה מעבודת ידיים שדורשת כישרון רב בציור ושירטוט, לעבודה גרפית מול המחשב שדורשת הבנה רבה בתוכנות מחשב.

גם מלאכת ההדפסה עצמה עברה את אותו תהליך. מכונות דפוס מסורתיות וישנות היו עובדות בצורה ידנית והיה דרוש כח אדם רב על מנת להעיל אותן. את ההדפס שיוצא ממכונת דפוס רגילה היה מכין המעצב בצורה של גלופה או תבנית שלאחר מכן מועתקת לנייר.

התהליך הטכנולוגי שעבר העולם השפיע על עולם הדפוס בצורה ישירה והיום מכונות הדפוס הם מכונות ממוחשבות שעובדות על פי הוראות מחשב וצבעים ממוחשבים. אם נקח את העבודה והתערבות שהיה בעבר למעצב לצורך יצירה של כל מוצר דפוס ונשווה אותה להיום נראה כיצד מיוצר הפך המעצב לגרפיקאי. כיום מעצב גרפי לא צריך לדעת לעשות דבר במו ידיו ומספיק שהוא ידע להפעיל בצורה מספקת את תוכנת המחשב שעושה עבורו את העבודה.

 גם הדפס שעובד בבית דפוס דיגיטלי לא צריך לדעת הרבה על דפוס והדפסה ועליו לדעת בעיקר על איזה כפתור עליו ללחוץ על מנת לגרום למכונת הדפוס הדיגיטלית לפעול. באיזה שהוא מקום האדם יצא כמעט לגמרי מעולם הדפוס ונשארו רק התוצאות המכאניות שמספקים המחשבים ומכונות הדפוס. למרות הצער שבדבר אי אפשר להתעלם מהעובדה שהתוצאות הן פשוט טובות יותר.

הדפסה שיוצאת ממכונת דפוס דיגיטלית היא ההדפסה האייכותית ביותר שניתן למצוא היום בשוק. כרזות, פוסטרים מדבקות ופליירים שמודפסים בפרוצס במכונות דפוס דיגיטליות נראים היום טוב יותר. כל צבע שיוצא ממכונת דפוס דיגיטלית יוצא בגוון מדוייק וחד. את התוצאות הללו היה קשה יותר לקבל בעבר כאשר היו עובדים עם טכנולוגיות דפוס מישנות ועולם הדפוס היה תלוי יותר במזל. כאשר תוכנת מחשב מפעילה מכונה אין מקום לטעויות אנוש. המחשב מתוכנת בצורה שהוא אינו יכול לטעות מכיוון שאין לו מח אנושי. גם מבחינת הגרפיקה ניתן לומר שלמרות אובדן האומנות והיצירתיות שבעיצוב מוצרי דפוס התוצאות שאנחנו מקבלים באמצעות תוכנות המחשב הגרפיות הן פשוט טובות יותר.

 תוכנת פוטו שופ המפורסמת מאפשרת למעצב גרפי להדפיס מראות שעולים על כל דמיון. יד אדם אינה יכולה לבצע שיחזור ומיזוג של תמונות בצורה מושלמת. תודות לתוכנות המחשב המתקדמות באפשרותינו להדפיס בדפוס דיגיטלי נמר עפ ראש של ארנב ופיל עם רגליים של קוף. את האפשרויות הללו שפותחות בפנינו תוכנות העיצוב אנחנו מקבלים בהדפסה בצורה חדה ומושלמת שנראת כאילו לא נגענו בתמונה.

עולם הדפוס הדיגיטלי אולי החליף את האדם במכונה אך הוא מספק לעולם הדפוס והפירסום תוצאות טובות יותר שמצעידות אותו קדימה לעבר העתיד.

המאמר העולה על ידי צוות עד המשרד- שולחנות מנהלים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב